Skön vecka!

Godkväll ! 
Så härligt att jag ser att det faktiskt är folk som läser min blogg :-) Uppskattar jag verkligen! 
 
I måndags var jag som en zombie hela dagen men vaknade till vid rullbandet på gymmet. Trot eller ej, men jag har skaffat mig ett gymkort! Jag och Hedvig ska träna Torsdagar men jag trycker själv in lite jogging-turer, några till pass till på gymmet och innebandyn. 
Innebandyn gick jättebra idag... Och nu börjar jag känna träningsvärken men det är ju en del av träning (tycker jag). En träning utan träningsvärk känns inte rätt ;-) 
 
Imorgon har jag tre lektioner och slutar 12.35. Mycket bra! Jag sover hos min älskade pojke imorgon och på tordag börjar jag 10.45. <3
Sen är det FREDAG
Bjuden på födelesedagsfest på lördag i Skövde. Känns som jag inte har hunnit lägga mig ner och pustat ut än men det blir nog bra ändå!
 
Nu ska jag borsta mina tänder och kommer nog sova riktigt gott inatt. Helt slut. 
Godnatt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0