Var tog träningen vägen?

Jobbat klart, städat klart och nu är det dax för en film. The Help. Den såg ganska okej ut i trailern, får väl se!

Jag måste komma igång med träningen nu igen känner jag. Börjar få väldigt ont i ryggen! 
Så nu har jag bestämt mig för att åka upp på träningen klockan 7 ikväll, varsesig jag vill eller inte. :)

Men ska somsagt glo lite film nu, Hejdå.
<3

Uttråkad!

Fredagskvällen blev helt okej, förutom att det började regna då. Lördag, söndag har jag inte gjort någonting! Legat i sängen och haft dö-tråkigt. Skönt att jag kommer ha någonting och göra dessa 2 veckor nu iallafall ! 
Kommer nog bli ganska tomt utan dom små barnen på dagiset! :) 

Längtar tills det blir lite varmare också!
Men nu ska jag titta på straffarna mellan England och Italien, sen sova!
Ha det gott :)

Midsommar!

Denhär veckan har gått fort! Man brukar ju säga att tiden går fort när man har roligt. 
Det har vart jättekul att jobba med dom små barnen! Och jag har som tur 2 veckor kvar på jobbet!
Sen blir det västkusten med familjen och kompisar i en vecka :) ska bli JÄTTEKUL.

Ikväll blir det midsommarfirande hos några kompisar med Christoffer och Hedvig m.m. 
Snart ska Hedvig komma hit och vi ska göra fina kransar! 
Glad midsommar på er! <3

Skolavslutning <3

Snart är det dags att åka upp till Karlsborg och ha lite kul med sina vänner innan skolavslutningen börjar! ;)
Ser fram emot detta som FAN!
Åhhh va kul det ska bli! Och skönt med sommarlov!

Kram

TAGGAD!

Shit vad jag är taggad för imorgon! Ska bli sååå kul att äta gott, lyssna på musik och festa med dom som betyder allra mest. <3
Ser ut att bli bra väder också :) hoppas hoppas!
Sikka minnen och så många vänner som jag skaffat mig under bara 3 snabba år med den bästa klassen. Känns otroligt bra.

skum bild..

Tiden går fort.

Upptäckte visst att det är ett halvår tills jag fyller år. Hehe, tiden går så jäklans fort!
Och nästan 2 årsen jag & ett fint litet gäng var på en av mina första festivaler, haha! Grymt.





Och idag är det också sånt himla mysväder för att vara inne hela dagen! Bara det inte spöregnar på Torsdag, då vi slutar... hoppas, hoppas!



Nattinatti !

Godnatt och ha en finfin helg, för det ska jag ha! :)<3


Vattenkrig, glass & bad !

Vattenkriget i skolan slutade med arga lärare och skolan fick köra ut alla dom små barnen. Slutade då en timme tidigare, Christoffer smsar och frågar vad jag gör. Samra kommer gående och vi hoppar in i Chrilles bil och åker då på äventyr till Sibylla och äter glass!
Träffade världens bästa Hedvig också <3
Åkte därefter till badstranden med Christoffer och Samra. Jag fick bada ensam i det VARMA vattnet. Efter det , vidare till Undenäs och skojsade :)

Imorgon åker jag nog till Skövde för ett par skor till avslutningen nästa vecka och lite tröjor, om det inte kommer något annat, roligare ivägen !

Jag mår bättre och bättre för varje dag som kommer, känns det som. Pigg, glad och förväntansfull ! AWESOME.

Superduperbra låtar <3

One Direction – One Thing
Pretty Lights – Finally Moving
Flipsyde – Angel

.






RSS 2.0