If "Happy Ever After" did exist

Hemsk dag. Hemsk kväll.
Vet inte hur länge jag pallar att sitta och tänka på samma jävla problem hela tiden med en klump i halsen av att det kommer bli värre än vad det redan är. Varför ska det vara såhär? Jag menar... Varför ska det vara så himla krångligt med kärlek för? Orden "glömma och förlåta" finns inte i min världsbild just nu.
 
Imorgon är det Matfestivalen. Om jag ska vara ärlig har jag ingen lust någonstans att åka dit längre. Sitta och leka glad när man kan få gråt-attacker bara någon säger ett litet ord man reagerar på. Hemskt.

Bye.
 
 
http://open.spotify.com/track/5IWmU2PNimgYuTLddU2DRo

Skola...

Sitter i skolan och skriver ut en bild i gråskala som vi ska måla av på något vis jag inte förstår än!
Huvudvärk och slutar 16, kan det bli tråkigare? :)
Hejdå.

Sommar?

Idag kändes det som sommar igen. Varma vindar och solsken hela dagen. Underbart och väldigt bra taiming just idag också när klassen skulle till Skövde :)
Det har varit jätteskönt att slippa gå runt i skolan en dag. Måste få andra tankar i huvudet så det var kanon.

När vi "slutade" skoldagen i Skövde gick jag, Hedvig och Linda-Marie runt i affärer.
Jag har alltså ännu mer kläder... 2 tröjor, 1 skjorta och 1par byxor!
Blev dyyyrt. Iallafall så kommer nog bilder på kläderna upp här på bloggen imorgon, om någon är intresserad.
Här kommer lite andra bilder från dagen!
Godnatt!

Caisa med kameran

Danne & Linda-Marie
Foto

Hedvig & jag :)

Tänka på annat.

Godkväll.
Nu har jag spelat sönder mina fingrar med gitarren, ätit och lyssnat på musik precis hela kvällen/eftermiddagen.
Känns skönt att tänka på något annat än massa skitsaker som inte ens är värda att må dåligt över egentligen.

Dagen i skolan har varit en aning bättre än igår men... jaja.
Imorgon åker iallafall min klass och jag till Skövde på äventyr. Jag tar nog med mig kameran så kommer säkert upp lite bilder :)
Efter det ska jag och Hedvig ta en fika och snacka om allt och inget kan jag tänka mig<3
Ska bli skönt att träffa en "gammal" vän, bland alla nya.

Nu hade jag tänkt att lägga mig i sängen, rita lite på Draw Something och sen sova!
 
Hoppas dagen imorgon får mig på bättre tankar. </3
Godnatt!
 

VAD VILL DU?

Denhär dagen har varit otroligt förvirrande. Så fort jag klev innanför skolans dörrar har det bara snurrat i huvudet. Tankar kring allt och inget hela dagen. Jag mår inte bra idag. Inte någonstans. 

Jag försöker allt för att hålla mig undan och ignorera dig, för att glömma dig. 
Men du gör tvärtom. Och jag vet inte vad du vill. Så snälla , säg vad du vill.
 
Fan. 
 
 
 

Fullt upp ?

Nu var det ett bra tagsen jag satt här framför bloggen och skrev. 
Antagligen beror det på att jag varit så trött efter skolan att jag bara lagt mig i sängen och sovit. 
Men det blir nog en hel del mer bloggande när vi får en laptop från skolan! :) 


Lite om denhär veckan...

Jag trivs jättebra inne i Estet-salarna och det är ganska kul. Träffar fina vänner varje dag och har ett hyfsat bra schema så jag ska inte klaga. Eller jo... på en sak. Våran historielärare. Men det skriver jag kanske om en annan dag! ;) 
Nu ska jag gå ner och kolla om Lena gjort klart potatisgratängen. Sen middag som vanligt. 
 
Säger väl godnatt :) !

Fint väder!

Äntligen är det fint väder igen! Hoppas det håller i sig såhär denhär veckan nu. 
Fick reda på igår också att jag börjar skolan på Fredag! JÄTTENERVÖS. 

Hoppas jag får en kanonklass!

nu ska jag göra mig iordning litegrann, ska ut med Hedvig :)<3
Tar nog med mig badkläder...
Hejdå!

Världens bästa mobiltelefon?

Har tänkt till ordentligt och har nästan bestämt mig för att köpa en Samsung Galaxy S3. 
Det sägs att den ska vara världens bästa mobiltelefon men om jag nu köper denna mobilen kommer det alltid bli nya uppdateringar på Samsung-mobilerna. Undra om det blir så eller om denhär mobilen håller sig kvar som den bästa mobilen en längre tid? :) 

Så himla sugen på en ny telefon! Men inte Iphone. SAMSUNG <3
 
 

Helt slut

Efter en helg i Igelstad med tält, grillning, fiske och bra vänner är jag helt slut. 
Har haft det jättebra nu i helgen med mycket skratt! :) 

Nu måste jag sova för imorgon ska jag först och främst vara med Hedvig <3 Och mot kvällen på en liten konsert i Forsvik och kolla när pappa spelar.
Skriver lite mer imorgon, godnatt!

Tältning med fina vänner

Åker buss in till Tibro lite senare idag, blir upphämtad av Joakim, åker till andra Joakim och Elin, packar in allt och åker ut på landet och tältar hela helgen! Så kommer inte vara så social här på bloggen i helgen men ska bli skitkul att åka ut litegrann!
Ha det bra! Puss.

Tråkig dag

Haft och har en väldigt tråkig dag... Sovit till halv tolv, ätit frukost, tittat på film och nu sitter jag och äter ett äpple och inser hur tråkigt sommarlovet kan vara ibland. 
Om det hade varit fint väder idag hade jag nog hittat något jättekul och göra så man får väl skylla på det :) 
Nu ska jag kolla på film... igen. 
Harry Potter får det bli ! 

Några förslag på filmer skulle inte vara fel... Hihi.

LÅNGT HÅR

Vill ha långt hår igen! Sitter och kollar in löshår från rapunzelofsweden.se 
Är det någon som tidigare har beställt hem från den sidan och vet om Clip on- håret funkar bra? 
Det jag tänkte köpa kostar nämligen 850:- ord.pris är 1100:- så det borde väl vara ganska mäktigt... Jag menar, man brukar ju få för vad man betalar för. 

Nu ska jag ställa mig i duschen och göra mig iordning litegrann, sen går jag till ICA och köper lite hårfärg :-)
Hejdå så länge!

Skövde med Hedvig

Godmorgon kan jag väl säga då... Klockan är lite över 4 och jag kan inte sova. Vet inte vad det kan vara för fel. Har haft det såhär i snart en vecka!
Idag har jag och Hedvig varit i Skövde och shoppat loss litegrann! Det var såå trevligt <3
Efter shoppingen åkte jag på kalas i Tibro för Joakim fyller 19 år idag! :) Det var också jättetrevligt! 
Och trot eller ej men jag har fått sån jäklans växtvärk! Har aldrig haft det tidigare. Det gör ONT. 

Här kommer iallafall lite bilder på kläderna jag inhandlat idag:


Lindex 299:-
Cubus 2 för 149:-
Cubus 2 för 149:-
Halsband, KICKS 50:-
Örhängen, Cubus 24:-
H&M 40:-
KICKS 38:-
H&M 149:-
Tub, Ginatricot 99:- (Ursäkta utseendet) 
 
Nu ska jag försöka sova... Godnatt mer er!

Glad

Blir så glad när jag får kommentarer i min lilla meningslösa blogg :D ! 

Idag har jag tagit en tur hem till Forsvik, träffade mamma och Krister en stund. Saknat dom jättemycket. Sen städade jag hos mormor och morfar. 300:- som går till ett par fina jeans imorgon som jag hittat på Lindex! 
Åker antagligen med Hedvig in till stan och shoppar loss litegrann :) om inte så blir det en runda ensam, får se helt enkelt! 
Nu ska jag sova för imorgon åker jag 11 hemifrån och mot eftermiddagen blir det kalas för Joakim som fyller 19år i helgen. Ska bli jättetrevligt, hoppas jag ;-) 
Kram och godnatt!
Uppdaterar så fort jag hittar en dator att utnyttja!


RSS 2.0