Förändringar

Hej !
 
Denhär helgen har gått för fort :-( 
Igår var jag och Joakim och hälsade på Elin och Joakim som är kattvakter i Karlsborg. Vi satt och kollade på Dirty Dancing och pratade. Mycket trevligt!
Egentligen hinner jag inte sitta här och slöa framför datorn för på tisdag har jag ett föredrag som jag ska stå och prata om i några minuter, matteprov, en bok som måste läsas ut i engelskan, historia m.m.
 
Känns som alla prov och läxor kom på en gång! Inte bra.
 
Idag åker jag hem till mamma och bor där i 2½ vecka! Jag har saknat både mamma, Krister och min lilla kattunge! 
Mycket packande hit och dit men det är som det är! 
 
Nu ska jag sätta mig med föredraget. 
Ha det bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0