Tibro Kommun - FU

Tibro kommun har bestämt massvis skitsaker som det inte ens finns någon bra anledning till...

Höstlovet har dom tydligen flyttat till vecka 42 istället för alla andra som har två veckor senare. Detta bestämde dom tydligen förra året någon gång. Varför? Jättemånga har klagat över detta men dom verkar varken ha ögon eller öron vad det blir för konsekvenser till det...

Jag valde fågelvik dels för att det är närmare än Skövde, dels för att vi får gratis körkorts-lektioner och dels för att vi skulle få datorer när vi började.

ÖVERALLT i min gamla skola stog det att Fågelvikseleverna skulle få datorer när dom började.
Men såklart blir det som jag trodde.
Kommunen har såklart beställt nu och vi får antagligen datorerna runt jullovet, vad jag har hört.
Hur tänker dom egentligen?
 
Varför skriver dom ut alla dessa afficher och sätter upp i varenda skola om att vi får datorer och sen får vi sitta i skolan från den 21 augusti och fram till vintern med slöa datorer från skolan? Endel av dessa datorer går inte att logga in på, startar inte överhuvudtaget eller har problem med nätet.
jag vet att lärarna på Fågelvik kan inte säga något om när datorerna kommer, och det förstår jag. Men vad säger kommunen? Vad har dom för anledningar? Precis. Ingen.
ARG.

Kommentarer
Postat av: päron

Vi skulle egentligen fått våra runt jul vi med.
Men vi behövde dom verkligen så vi fick dom tidigare ^^

Svar: fusk! <3
Signe Bergman

2012-09-28 @ 13:44:39
URL: http://waiuer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0