Datorerna är på G

Nu står det iallfall på Tibros hemsida att datorerna är på G. 
Det kommer nog bli mycket mer bloggande när jag fått min skoldator för dehär är nästan dåligt av mig. 
Jag har besökare dagligen och så uppdaterar jag inte... *Dåligt samvete* 
 
Uppdatering: 
 
- Jag har varit sjuk igår och idag
- Firat 1 månad med min pojkvän
- Haft ett skönt höstlov

hm... Det händer inte mycket i mitt liv. Det är kanske därför jag inte uppdaterar så ofta ..? 
 
OCH jag måste börja ta mer foton! Jag har en kamera så vad är problemet? Lathet. 

Nu ska jag ner och göra lite mat till mig och min bror för pappa är i Stockholm med jobbet :) 

Ha en bra kväll hörni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0