Bra dag

Denhär dagen har varit kanon!
Vaknade i min säng imorse med världens bästa pojke bredvid mig.
Jag åkte till skolan, och min klass är underbar måste jag bara säga!
Slutade 13.30 och åkte till Skövde med Ninni och handlade på Maxi och sedan vidare hem till Minnas lägenhet.
Ätit god mat med trevliga människor och nu sitter jag hemma hos Jonas och väntar på att han ska komma hem. Han har varit på äventyr med sin familj idag. Ullared.

En enda grej har varit usel och det är att jag har 62:- kvar på kortet (får skylla mig själv) .
Jag är så oekonomisk så det är nästan läskigt ibland.
 
Men nu avslutar jag för idag.
Säger Godnatt och ha en underbar helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0