Äntligen!

Har börjat känna mig varm och hel inom mig igen, känns bättre!
Nu måste jag börja ta dag i skolan. Och några få veckor till sommarlov! Klasskvällar, brännboll, spexfoto, 
Jag kommer sakna klassen enormt!
Men har oxå haft 2 otursdagar ;-)
Igår blev jag utelåst i cikus 40 minuter och idag blev jag avslängd från bussen. Jag förstår inte att när man åker buss och ibland olagligt... (a) så är det ju mitt eget problem om jag fastnar i en kontroll eller inte!
När man väl åker med en buss så borde dom väl tycka att det är bättre än inget alls. Och inte på tala om Fritidskorten!
Börjar gälla klockan 16 på eftermiddagarna. Vad är det för fjant-regel egentligen? 625:- för 100dagars fritidskort. Jag hade lätt betalat 1000kr om det gällde dygnet runt! Barnsligt...

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig (:  Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0