Godis & Film ...

Gokväll, denhär kvällen blir nog bra. Även om det absolut inte finns NÅGOT och göra i Forsvik så kan jag ju passa på att umgås med min älskade mamma ikväll. Snart är det dax för middagen. Grekiska köttbullar & Potatisgratäng!

Senare blir det filmtittande med en popcorn-skål! Ska vara försiktig bara. En annan gång när jag åt poppisar så bet jag av en flis av min ena framtand, Hihi. Tur som fasen att det finns tandläkare alltså =)
Jag går och lägger mig ganska tidigt idag kan jag tänka mig, är så fruktansvärt trött även om jag inte har gjort ett dugg idag :-) Jaja!
Nu ska jag måla naglarna hade jag tänkt. Det gör jag endast för att spara ut naglarna. Jag biter bort naglacket och inte naglarna så det funkar ju bra det med =)
Bilderna är tagna idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0