Vattenkrig, glass & bad !

Vattenkriget i skolan slutade med arga lärare och skolan fick köra ut alla dom små barnen. Slutade då en timme tidigare, Christoffer smsar och frågar vad jag gör. Samra kommer gående och vi hoppar in i Chrilles bil och åker då på äventyr till Sibylla och äter glass!
Träffade världens bästa Hedvig också <3
Åkte därefter till badstranden med Christoffer och Samra. Jag fick bada ensam i det VARMA vattnet. Efter det , vidare till Undenäs och skojsade :)

Imorgon åker jag nog till Skövde för ett par skor till avslutningen nästa vecka och lite tröjor, om det inte kommer något annat, roligare ivägen !

Jag mår bättre och bättre för varje dag som kommer, känns det som. Pigg, glad och förväntansfull ! AWESOME.

Superduperbra låtar <3

One Direction – One Thing
Pretty Lights – Finally Moving
Flipsyde – Angel

.






Kommentarer
Postat av: Hedvig

SÖT du är gumman <3 :D tack för att jag fick va med er ;)

2012-06-09 @ 22:50:45
URL: http://hedvigeriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0