Sjukling

Har tydligen blivit sjuk igen! 38,6 graders feber m.m.
Hoppas det går över snart för jag ska ju till västkusten imorgon! Idag har jag iallafall haft en hemsk dag med ont överallt, men slutade med 2 alvedon och 1 ipren och senare mot Allsången i Karlsborg! Klart värt det. Fick träffa mina finfina vänner och säga hejdå för en vecka. Har nu inset att jag MÅÅÅSTE tillbaka till Karlsborg nästa Fredag för min älskade vän Hedvig fyller år! <3
Blir nog kanonkul!

Uppdaterar nog bloggen lite mer denna vecka med bilder från västkusten/bokenäs så kika gärna in i helgen och i veckan!
 
Nu ska jag skutta ut i köket och äta varma mackor med kantarellsås på med mamma, och sedan kolla på "Remember Me" och mysa! :)
 
Säger godnatt och ha en bra helg !
 
 

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Naww sötiis hoppas oxå på att få en rolig dag tsm med mina vänner <33

Svar: Hihi :) det blir nog askalas! och jag ska antagligen in till Torp idag och handla en liten present till dig... Kram vännen! Saknar dig lite.
Signe Bergman

2012-07-07 @ 23:45:10
URL: http://hedvigeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0