Beslutsångest

Sitter här och har beslutsångest för vad jag ska hitta på med mitt hår nästa gång jag går till frisören. Jag måste färga om det snart så passar nog på att klippa det också. Men jag borde ju spara ut det och göra det ljusare, så man slipper dendär fruktansvärda utväxten varje gång.

Håller också på att packa till Varberg-resan imorgon! :) Ska bli riktigt kul. Jag mamma, min bror, Krister och hans ungar ska tälta på en camping alldeles bredvid havet! Och när jag sitter och tittar på vädret från yr.no så ser jag bara sol och 20+ i två dagar! UNDERBART.
På fredag åker vi vidare till en fest för Lovisa som fyller år. Ska bli riktigt kul.

Jag mår bättre och bättre nu för tiden. Orkar inte bry mig om någon jävla kärlek :) Hellre vänta än att leta efter den, så.

Nu ska jag packa vidare!
Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0