Perfekt väder!

Under dagen har jag packat och precis flyttat till mamma! Ska vara här i 17 dagar nu. Känns ändå okej att bo i Forsvik ibland. lugn och ro även om jag åker runt ganska mycket men blir väl mindre "vara-social-med-kompisar-åkandet" nu den sista terminen i 9an. Jag ser ju inte precis fram emot alla nationella prov men ska göra så gott jag kan!
Nyss var ute och joggade i mörkret. Det är ju perfekt väder nu oxå, ingen blåst och kallt i luften :-)
Om inget kommer ivägen imorgon så blir det antingen lite träning på eftermiddagen eller så åker jag till Frisören och kollar om han har tid och göra några slingor i håret!

Nu ikväll är jag och mamma ensamma hemma så det blir nog film-mys och god mat =) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0