If "Happy Ever After" did exist

Hemsk dag. Hemsk kväll.
Vet inte hur länge jag pallar att sitta och tänka på samma jävla problem hela tiden med en klump i halsen av att det kommer bli värre än vad det redan är. Varför ska det vara såhär? Jag menar... Varför ska det vara så himla krångligt med kärlek för? Orden "glömma och förlåta" finns inte i min världsbild just nu.
 
Imorgon är det Matfestivalen. Om jag ska vara ärlig har jag ingen lust någonstans att åka dit längre. Sitta och leka glad när man kan få gråt-attacker bara någon säger ett litet ord man reagerar på. Hemskt.

Bye.
 
 
http://open.spotify.com/track/5IWmU2PNimgYuTLddU2DRo

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Signe!!!
Gumman... <3 jag förstår att du är helt förstörd just nu, och jag önskar att det fanns något jag kunde göra! Söta du... Finns här <3

Svar: Finns för dig med <3 puss!
Signe Bergman

2012-08-30 @ 21:45:12
URL: http://www.hedvigeriksson%2Cdeovte.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0