Prov, prov, prov

Shu:)
Det var ett tagsen nu som jag skrev här på min blogg... Har nog inte haft tid eller nått!
Mycket och göra. En inlämning som ska vara klart till den 5/8 , prov på Torsdag, Prov v.19, Uppsats i Engelska på torsdag & nationella prov i massa saker oxå. Får börja jobba hårt för mina betyg känner jag..! Men det blir skönt när allt är klart och det bara är några veckor kvar i skolan då man inte gör så mycket :-)

Jag och Hedvig har kommit överens att göra 20situps morgon och kväll fram till skolavslutningen, snacka om magrutor ;) Nehmen... Känns nyttigt att man gör någonting mer än o simträna och jogga!

Sommarjobb i 3 veckor har jag fått oxå! :) På Forsviks Friskola. Känns bra eftersom jag själv har gått där så jag känner igen personalen iallafall. Blir iallafall några 1000-lappar att handla för på sommarlovet!?

Nu ska jag sätta mig i några timmar och fortsätta med inlämningen. Ha det gott :) HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0