Härlig vecka !

Godmorgon!

Denhär dagen kommer bli jättebra! Jag börjar om en timme och slutar 13.20... Och ikväll ska jag umgås med Joakim och Joakim :-) Vi ska titta lite film och jag ska bara vila upp mig! 
Vi började i Tisdags men det känner mig ändå som en Zombie. Inte bra. 
 
Mitt schema ser bra ut! 

Måndag: 08.15 - 14.20
Tisdag:   09.50 - 15.00
Onsdag: 08.15 - 15.05
Torsdag: 10.45 - 16.00
Fredag:   08.15 - 13.30 (förutom idag då)
 
Jag har alltid vart emot Torsdagar. Tråkiga, långa... Och dagen innan Fredag så man vill bara att tiden ska gå fortare, vilket den inte gör. Men nu går jag bara 5 timmar istället för 8 ! 
 
Ha en grym helg !

Hejdå :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0