Musiken

Godkväll ! 
Min helg har varit helt okej. Matfestivalen var inte lika kul som jag väntat mig! Kände mig ganska besviken imorse när jag vaknade och tänkte efter. Har knappt träffat några vänner som varit där. 
Men Fredagen var jättetrevlig med shopping och karuseller med Hedvig ovh Linda-Marie! <3 Underbart.
 
Rubriken... Musiken har räddat hela, och då menar jag det... Hela min dag! Från att jag vaknade tills nu har jag suttit framför Spotify med härlig musik och gitarren. 
 
Imorgon är det skola och jag är inte alls taggad. Vet inte varför. 

Någonting jag helt glömt av är att jag skulle ladda upp bilder på kläderna jag inhandlade i veckan! Så här kommer lite bilder!
Svart "skjorta" från Ginatricot 199:-
Tröja från Veromoda 129:-
Superstretch jeans från Ginatricot 299:-
Stickad tröja från H&M 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0