Glad & ledsen

Godkväll ,
Jag har hört att man tar dom goda nyheterna först så börjar väl skriva av mig lite ...
Jag är så himla glad. Att äntligen börja om från början. Jag satt igår i en timme och pratade med en väldigt speciell person. Det vi kom fram till lös upp min dag, eller om jag ska vara ärlig... Hela helgen.
Denna helgen hade vart en plåga annars .
Jag förstår att endel inte kan förstå hur det skär i någon person som förlorar ett husdjur.
Min katt har diabetes. Han har börjat tappa hår och dricker hela tiden. Och inte nog om det... Nu ligger han inne i mitt rum och verkar som något är på tok. Han flyttar runt i rummet hela tiden men klarar knappt av att hoppa upp i soffan längre, han andas högt och ligger tungt på golvet.
Jag och mamma har kommit fram till att Herman ska avlivas på Onsdag. Och det gör så ont i mig när jag bara tänker tanken på sista andetaget. Sista natten då han ligger hos mig. Sista lilla reaktion innan han somnar in.
Känns inte som jag kommer klara det.
Som tur är har jag underbara vänner. Niklas, Hedvig, Sofia, klasskompisar, familjen .... Ni fattar inte hur mycket ni betyder för mig.
Även om jag inte visar det så skulle jag verkligen inte klara av dehär utan er.


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Finaste gumman, finns alltid här för dig, i vått och torrt. Lämnar dig aldrig <3

2012-11-15 @ 21:57:28
URL: http://www.hedvigeriksson%2Cdeovte.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0