Någon som tycker samma sak?

Godkväll. 
Jag har funderat på en sak gällande träning. 
 
Jag har länge velat gymma här i Karlsborg på Moliden men grejen är den att jag har en usel självkänsla vilket inte alls är bra. Många gånger har iallafall jag hört att "Gym är ingenting för tjejer" Osv. 
Jag har ingen som helst lust att åka upp till gymmet och höra dessa kommentarer. Jag vet inte om jag inbillar mig men många, väldigt många trångsynta människor säger att tjejer är mer för ridsporter, skridskorsåkning och typ curling (?) Vilket jag verkligen inte håller med om. 
Jag joggar, har simtränat, spelat fotboll, innebandy m.m. och vill mer än gärna upp till ett gym och köra i min egen takt. 
Och nu undrar jag om det är någon i Karlsborgs-trakterna (tjej likaväl som kille) som seriöst vill upp till gymmet lika mycket som jag... För jag har ingen som helst lust att sitta på en cykel eller göra magträningar helt ensam. Jag vill träna TILLSAMMANS med någon. 

Puss och kram. Godnatt :) 

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Signääääää! Jag vill :3 och du har rätt ;)

Svar: Då tycker jag vi börjar efter jul :D Så man kan träna bort julmaten <3 puss
Signe Bergman

2012-12-11 @ 22:24:01
URL: http://www.hedvigeriksson%2Cdeovte.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0